donderdag 30 november 2017

Wispelturigheid, uw naam is Vrouw



Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan het op basis van geslacht veralgemeniseren van karaktereigenschappen. Zo, daar kunnen jullie het mee doen.

Gelukkig ben ik een vrouw en daarmee ben ik meteen al gekwalificeerd als wispelturig. Enerzijds wil ik daar dus niet aan meedoen want het is veralgemeniseren van maar aan de andere kant kan ik daarmee wel mooi goedpraten dat ik vanmorgen, ondanks mijn besluit never nooit meer in het pendelbusje te stappen, vanmorgen in het pendelbusje stapte.

Mijn excuus: Een tweede nachtrust op rij die de naam nachtrust niet mag hebben. Sliep ik gisteren nog 5 uur, vannacht waren het er nog geen vier.

Om te voorkomen dat ik ruzie zou krijgen met Siri, of nog erger, een bluts in de glimmende lak van Grumpy zou rijden, leek het mij beter mijn, euh, niet helemaal blij zijn met het pendelbusje even aan de kant te schuiven en gewoon in te stappen. Niet alleen Marie, ook Wiebel wordt wijzer ;-).



(Bron van beide plaatjes: Facebook pagina Minions Only)

5 opmerkingen:

  1. Dan wens ik je voor vannacht een weldadige nachtrust toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer verstandig! Ik hoop dat je vannacht beter slaapt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was beter. Maar toch nog een keer het busje gepakt. Nog even en ik weet niet beter meer ;-)

      Verwijderen
  3. Als ik slecht slaap, rijd ik ook liever niet. Mag mijn dochter me rondrijden. Als ze tijd heeft...
    Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoon heeft vanavond mogen rijden. Het slapen begint weer wat beter te worden. Vermoeiend gedoe allemaal.

      Verwijderen

Reacties zijn welkom. Altijd!